Tuesday, July 7, 2009

Kebenaran yang aku perlukan

Haha...

Pe kabar sumer weh

ni nak citer pasal diri aku yang tak berapa nak dikenali ramai ler...

jadi lepas ni pastikan korang kenal aku...

kalo tak....................................

nahas!!!! Buk! Bak! Bik!

Hehe... sje letak soundeffect lebey2....

Korang......

ey, kalo didengari oleh umum tentang seorang yang dipanggil genius tapi malas,

apa pendapat korang??

aku selalu bertanya,

ADAKAH SEORANG YANG TAK PANDAI TAPI RAJIN BOLEH MENGECAPI KEJAYAAN?

ATAU ADAKAH SEORANG YANG GENIUS TAPI MALAS AKAN MENGHADAPI KEGAGALAN??

ramai orang yang aku tanya soalan tu...

so kalo korang baca benda ni...

tolong bagitau aku...

adakah yang mana lebih penting,

KEHEBATAN MINDA YANG DIWARISI,

ATAU KERAJINAN YANG PERLU DIASAH SENDIRI??

1 comment:

  1. mesti lar kerajinan yg perlu diasah sniri..
    mnsia sllu lupa, so, kalu x bwat bnda2 yg kita ta0, lmbt laun, lupa jgk.. sdgkn blakang parang pon diasah boleh tajam.. kalu dlm idioms nyer, aku xtahu.. tnya aiman.. dy teror.. hahah.. lalalala~~

    ReplyDelete