Monday, July 13, 2009

UPS : Macam Haram

First2, gua nak ucap sowy kat Am...

Soooooorrrryyyyyyy......

Lmbt renovate..

Letey ar wey kat sini, tak sempat nak renovate menda2 tu...

Tunggu la izad balik umah, then, ari2 leh update..

So, back to da track...

UPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Still bengang macam dulu...

Still tensyen seperti dulu,

Arini, baru lepas chem ngan bi...

Bi bleh tahan ag...

Dengan kehebatan aku berkarya,

3 muka surat ala2 cerpen berjaya aku pamerkan...

Pergh...

Padahal soalan mintak 350 patah perkataan je...

Rajin la katakan...

Tapi yang membengongkan aku,

Kenapa chem soalan cam haram tapi hampeh masa kasi 1 jam je...

Bengong!!!!

Nak mengamuk pun tak gne sebab aku tak study pun...

Kehkehkeh...

Bijak2...

Dengan keadaan yang amat terseksa ini,

Terpaksa aku gagahkan diri untuk bersolat sebentar...

Haha...

Tunggu episod UPS akan datang...

Dan yang pastinya,

Akan ada kutukan yang mahakarya hebat dariku...

Tunggu ya...

P/S: Am... Sowy ek.... Lambat renovate.. Laen kali mu tengok la ek....

No comments:

Post a Comment